Algemeen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van wiwiwu - WaarBenJij.nu Algemeen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van wiwiwu - WaarBenJij.nu

Algemeen

07 Oktober 2013 | Australië, Melbourne

Na een maand Australië beginnen we eindelijk door te krijgen dat we nog een paar weken verder mogen reizen.
De mensen zijn doorgaans erg vriendelijk en geduldig. Altijd bereid om je te helpen.

Ook is het allemaal erg schoon en opgeruimd. Er wordt wel gerookt op straat, maar overal hangen asbakken. Een verademing om over straat te lopen zonder overal kauwgom en sigarettenpeuken tegen te komen.

Verder blijkt dat gewone dingen ook gewoon doorgaan. Daarom zijn we vandaag maar eens naar de kapper geweest.

Morgen vertrekken we naar Melbourne. Daar willen we een auto huren, zodat we de Great Ocean Road kunnen rijden.
Ben benieuwd hoe het is om links te rijden.
En morgen ook naar Miranda en Rob! Het is uiteindelijk toch gelukt om met ze af te spreken.

• 07 Oktober 2013 - 13:37

Martijn:

Veel plezier op de G.O.R. en als jullie halverwege een camping zoeken kan ik de Bimbi Park Camping meer dan aanraden; slapen onder de met Koala's gevulde bomen. Groetjes, Martijn

• 07 Oktober 2013 - 18:48

Dinie:

Hallo w.wtjes.het is gelukkig weer droog tegen de kou een trui aantrekken. lek die kangeroe,s diewil aan het voeren was dat ze zo tam waren En weer veel van de natuur gezien schitterend.Verder geniet vanjullie verdere reis groetjes rob en dinie

• 09 Oktober 2013 - 00:11

Christa:

Hi W&W, we genieten van jullie verslagen. Egbert zit nu met de atlas op schoot om te bestuderen waar het eigenlijk allemaal ligt waar jullie zijn. WHeerlijk hè dat je weet dat je volgende week nog lekker kan rondreizen..en volgende week..en volgende week..etc. Veel plezier op de GOR en met de familie. Groetjes E&C